あおそら

自分のための走り書きらくがき帳 

じんせい

すべてはエネルギーです。私たちは、非常に多くの異なる形態と密度を持つ1つの量子存在です。1つのQuantum Fieldです。私たちのエネルギーは永遠で、始まりも終わりもなく、ただ何かに変換されるだけで、決して消えることはありません。私たちの思考はワンネスに始まり、私たちの感情はそれを超越します。私たちの行動は、私たちの信仰を高め、私たちの魂の最も深い願望と存在の最高位にエネルギーを与えます。私たちのエネルギーは、無意味なものに理由を与える無限のものであり、肉体的、精神的、感情的な領域では決して束縛されることはありません。私たちの中には、宇宙の創造的エネルギーがあります。現実には、あらゆる形のすべての存在は、私たち自身なのです。私たちの意識の中に。私は存在し、私が存在するからこそ、あなたも存在するのです。すべては、無のすべてである。真の愛とは、感情ではありません。覚醒である...。🦋💜💎
私たちは人生を持っていない。私たちが持っているのは、この人生の中の形です。前に考えた思考、過去に見た夢...。

Everything is ENERGY. We are ONE Quantum existence in so many different forms and densities. One Quantum Field. Our Energy is eternal, with no beginning and no end, just transmuted into something else, but never vanishes. Our thoughts begin in oneness, our emotions transcends it. Our actions raise our Faith and energize our Souls at its deepest desires and Highest of Being. Our energy is limitless giving reason to Nonsense, not ever bound in the physical, mental, and emotional realm, because spiritualy, we are infinite, boundless, immense, an never ending Flow immersing in Divine Order. Within US is the creative energy of the Universe. In reality, all of existence, in every form, is Our own. Within Our consciousness. I am, and because I am, You are. All IS... the everything of no-thing. True Love is not a feeling. It's Awakening... 🦋💜💎
We don't have a life. What we have is a Form in this Life. A thought thought before, a dream dreamed before the past...
#iamquantumsparkle #cosmiclove #sacredjourney #oneness
t.me/lovequantumresonance
/134
7.0Kviews
Ramona Barb
, edited
Jul 5 at 18:14