あおそら

自分のための走り書きらくがき帳 

ぱうえるさんをたたえる

Praying Medicのチャンネルを退会しました。

なぜですか?

もし誰かが、攻撃されている人から話を聞いたり、真実を探したりする時間も取らずに、他の人に対する「暴徒」攻撃を支持するなら、その「誰か」は私の信頼を失います。特に、愛国者が攻撃されている個人であればなおさらです。

私は神の岩の上に立っているので、偽りの攻撃にも耐えることができますし、自分が選んだ場合にはそれに応えることもできますし、嘲笑して見ることもできます。神は真実を知り、嘘つきを知っています。ところで、多くの解説者や告発者は聖書を読む必要があります。神は嘘つきを許されません。彼らが赦しを求め、受け取らない限り、良い結果にはなりません。

Sidney Powellの努力を非難する人は、真実を知らないし、知ろうともしません。

Sidneyは、健康、個人的な福祉、安全を危険にさらしながら、信じられないほどの長時間働いてきました。

Sidneyは完璧でしょうか?いいえ。

私たちは皆、不完全です。

しかし、Sidney Powellは私たちの自由のためにすべてを賭けてきました。彼女は最前線で自由のために戦ってきました。座って彼女の努力や真の愛国者の努力を小馬鹿にしている人たち、私はそういう人たちを "自由のフリーローダ "と呼んでいます。

もし、共産主義者、グローバリスト、ディープステートがシドニーに銃殺隊を用意したら、私は彼女のそばに立つだろう。

マイケル・フリン将軍のそばにも立ちます。

SidneyとFlynn将軍は、アメリカのベスト中のベストを代表している。

マイク・リンデルも同様です。特にマイクは、撃たれた後に私たちが落ちるための快適な枕を用意してくれますからね。

www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。

I left Praying Medic’s channel.

Why?

If someone supports a “mob” attack against another person without even taking the time to hear from the person being attacked or search for the TRUTH that “someone” loses credibility with me. Especially if a Patriot is the individual under attack.

I stand on the rock of God so I can withstand the false attacks, respond to them if I chose, or view them with derision. God knows the TRUTH and knows the liars. By the way, many commentators and accusers need to read the Bible. God does not tolerate liars. It does not end well for them unless they seek and receive forgiveness.

Anyone who impugns the efforts of Sidney Powell does not know or care to know the TRUTH.

Sidney has worked incredibly long hours, putting her health, personal welfare, and safety at risk.

Is Sidney perfect? NO.

We are all imperfect.

But Sidney Powell has laid it all on the line for our freedom. She has been on the front lines fighting for the freedom of those who sit around and nitpick her efforts and the efforts of real Patriots, I call those people “freedom freeloaders.”

If the Communists/Globalists/Deep State lined up a firing squad for Sidney, I would stand beside her.

I would stand beside General Michael Flynn too.

Sidney and General Flynn represent the best of the best in America.

Same goes for Mike Lindell too. Especially because Mike would have a really comfortable pillow for us to fall on after we got shot!

I love Sidney, General Flynn, and Mike.

 

I love My Pillows too!